الکل
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 1:29 | نویسنده : k.b

 

ترول
 
 
چند سال دیگه مثلا از یکی میپرسی شما کجایـی هستید؟ 

می گه: ما اصالتن فیسبوکی هستم ولی خودم چت روم یاهو بزرگ شدم....!

 

 

ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ

 

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ

 

ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:

 

ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !

 
 
ترول خنده دار
 
 

بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد
کف دستمونو نشونش میدادیم
میگفتیم آینه آینه ! :D
حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده
یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی :|

به افتخار ساده بودنمون بزنید کف قشنگرو دهه هفتادیا

به افتخار گودزیلا های جامعه بزنید:|:|:|:|:|:|

 
 

یاس ۹۲
از چی بگم از سامسونگی که شده سمبل رشادت

 

ایران شده واسش مثه صندوق تجارت


پس glx وطن کجاس نیس


با اینکه از جیب در میاد اما مجاز نیس :D
.


پولام صفر شد بهم پول بده ایزد


با این وضع فقط باید پسته رو بلیسم


از چی بگم تو بهم بگو چی بگم خب


ما گفتیمو پراید دوباره ۷ میلیونی شد ! :D

.

 

 

 

بگوزم؟

نه بگوزم؟

دوبار بگوزم؟

میشه زمزم.

(تبلیغات جدید شرکت زمزم)

 

 

 

تو کافی شاپ نشسته بودم که یهو باد شکم اومد سراغم!!

دیدم صدای موسیقی بلنده گفتم باهاش هم ریتم بیرون بدم کسی نفمه.

چند ثانیه بعد دیدم همه دارن منو به هم نشون می دن!

بعد یادم اومد که موسیقی رو دارم با هندزفری گوش می دم!!!

(خاطرات غضنفر)

 

 

 

دیشب زنگ زدم به دختره ؛ فوت میکنم...

 

میگه مزاحمی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

میگم : په نه په نسل جدید کولرهای إل جی هستم

با دو سیم کارت همزمان فعال!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو