مرد برای هضم دلتنگی‌هاش
تاريخ : شنبه 23 دی 1397برچسب:, | 4:18 | نویسنده : k.b

 گریه نمی‌کنم نه اینکه سنگم .. گریه غرورم‌و بهم می‌زنه
مرد برای هضم دلتنگی‌هاش .. گریه نمی‌کنه قدم می‌زنه                           

                                                     

                                                          

                                                                                 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

آبجی رقی
ساعت23:20---3 آبان 1394
لااااااایک داآشی


محدثه
ساعت20:45---24 آبان 1392
باباااااااااااااااا ایول خیلی باحالی وبت عالیه فقط هه چیزای میای وبم آیاااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:‌آدرس بده


غریبه آشنا
ساعت16:23---24 آبان 1392
سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.مطالب جالبی داری فقط یکم حس میکنم مخاطباش خاص باید باشن.ینی عمومی نیستن.امیدوارم موفق باشی منم یه وبلاگ دارم.هر هفته یه مسابقه توپ توش برگزار میشه با جایزه های فوق العاده(یه تبلت نفر اول و 350 هزارتومن پول نفر دوم).دوست دارم تو هم تو این جایزه های شریک باشی.به منم سر بزن منتظرمااااااااااااااااا
http://autroshop.mihanblog.com/


امین
ساعت15:40---24 آبان 1392
سلام واقعا وب جالب و باحاجالی داری.به من سر بز.اومدی ردپاتو بذار تا بفهمم اومدی.

m
ساعت13:57---3 مهر 1392
عااااااااالی!

faezeh
ساعت22:23---24 شهريور 1392
hengami ke dari az khoshbakhti be roye ma baste mishavad dare digari baz mishavad vali ma aghlab chenan be dare baste cheshm midozim ke dar haye baz ra nemibinim.

mehran
ساعت3:48---5 شهريور 1392
ایول دمت گرم باحال بود

شهرزاد
ساعت3:36---31 مرداد 1392
گریه نمیکنم نه اینکه خوبم...نه اینکه دردی نیس نه اینکه شادم...یه اتفاق نصفه و نیمه ام که یهو میون زندگی افتادم...
وب خوبی داری یه سر هم به وب من بزنی خوشحال میشم!


mahdi
ساعت3:07---31 مرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوبی داری

به وب منم سر بزن و نظرتو بذار

اگه موافق تبادل لینکی منو با اسم عقاب لینک کن

بعد به من خبر بده تا لینکت کنم

تا بعد بای


چت نشين
ساعت1:01---30 مرداد 1392
سلام دوست عزيز وبلاگ قشنگي داري-تو رو دعوت ميكنم به چت روم چت نشين بيا عضو شو و اسمت رو بثبت و درجه بگير و دوستاي خوب پيدا كن--در ضمن برا تبادل لينك عبد از اينكه عضو چت نشين شدي برا ايميل بزن تا تو رو لينكت كنم--عنوان لينك:چت روم چت نشين

ساميار
ساعت0:25---27 مرداد 1392
شلام
بی ادب اين چه عكسيه گذاشتی هااااااااااا؟


fereshte
ساعت0:38---20 مرداد 1392
سلام عزیز .ممنون وب قشنگی داری .حس و حالت شبیه حس و حاله منه.ممنون میشم اگه به من هم سر بزنی . درضمن خیلی دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه خواستی خبرم کن.مر30

پایگاه اطلاع رسانی مهدیه نت
ساعت0:25---20 مرداد 1392
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید/که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید.
پایگاه اطلاع رسانی مهدیه نت
www.mahdieh.net


abolfazl
ساعت14:36---5 مرداد 1392
یه پست شاد بزار بابا :/ راستی به منم یه سر بزن خسته نباشی

negin
ساعت1:51---26 تير 1392
اگه یکی باشه منو بفهمه...براش غرورمو بهم میزنم...گریه که سهله زیر چتر شونش تا آخر دنیا قدم میزنم...
پاسخ:هست....بگرد تا میتونی بگرد حتما پیداش میکنی. یکی هست که خدا اونو فقط واسه تو آفریده


سلام
ساعت19:39---8 تير 1392
خسته نباشی به منم سر بزن

موفق باشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو