حافظ در سال 2010 (فشن ها بخونن)
تاريخ : جمعه 7 مهر 1391برچسب:, | 16:31 | نویسنده : k.b

                                              

نيمه شب پريشب گشتم دچار كابوس 
زنگي زدم به حافظ ،از داخل يه پنت هاوس 
گفتم : سلام حافظ ، گفتا : عليك جانم 
گفتم : كجايي الان؟ ،گفتا : خودم ندانم 
گفتم : بگير فالي ،گفتا : نمانده حالي 
گفتم : چگونه اي ؟گفت ، در بند بي خيالي 
گفتم : كه تازه تازه شعر و غزل چه داري ؟ 
گفتا : كه مي سرايم متن هاي رپ ساسي 
گفتم : ز دولت عشق ،گفتا : كه كودتا شد 
گفتم : رقيب؟؟ ،گفتا ، آن هم كله پا شد 
گفتم : كجاست ليلي ؟ كافي شاپ است يا فست فود؟ 
گفتا : شده ستاره در فيلماي هاليوود 
گفتم : بگو ، زخالش ، آن خال آتش افروز ؟ 
گفتا : عمل نموده ، ديروز يا پريروز 
گفتم : بگو ، ز مويش گفتا : كه مش نموده 
گفتم : بگو ، ز يارش گفتا : ولش نموده 
گفتم : چرا ؟ چگونه ؟ عاقل شده است مجنون ؟ 
گفتا : توي خيابون مخ مي زند فراوون 
گفتم : كجاست جمشيد ؟ جام جهان نمايش ؟ 
گفتا : خريده قسطي يك LED به جايش 
گفتم : بگو ، ز ساقي حالا شده چه كاره ؟ 
گفتا : شدست منشي در دفتر اداره 
گفتم : بگو ، ز زاهد آن رهنماي منزل 
گفتا : كه با GPS راحت شدست مشكل 
گفتم : ز ساربان گو با كاروان غم ها 
گفتا : آژانس دارد با تور دور دنيا 
گفتم : بگو ، ز محمل يا از كجاوه يادي 
گفتا : لكسوس ، بي ام و ، يا بنز نوك مدادي؟ 
گفتم : كه قاصدك كو آن باد صبح شرقي 
گفتا : كه جاي خود را داده به فاكس برقي 
گفتم : بيا ز هدهد جوييم راه چاره 
گفتا : به جاي هدهد ديش است و ماهواره 
گفتم : سلام ما را باد صبا كجا برد ؟ 
گفتا : به پست داده ، آورد يا نياورد ؟ 
گفتم : بگو ، ز مشك آهوي دشت زنگي 
گفتا : كه ادكلن شد در شيشه هاي رنگي 
گفتم : سراغ داري ميخانه اي حسابي ؟ 
گفتا : تمام گشته از دم ، بوف و هاني 
گفتم : شراب نابي تو دست و پا نداري ؟ 
گفتا : كه جاش دارم ويسكي 100 دلاري! 
گفتم : بلند بوده موي تو آن زمان ها 
گفتا : فشن نمودم،كردم جديد آن را 
گفتم : شما و فشن ؟ حافظ ما رو گرفتي ؟ 
گفتا : كه خز تو هستي ، منو دست كم گرفتي؟؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو