چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 22:23 | نویسنده : k.b

 

1- با  ارزش ترین انگشتر اهدا شده به عنوان حلقه ازدواج در دنیا متعلق به بازیگر مشهور آمریکایی پاریس هیلتون به قیمت 7/4 میلیون دلار است. این حلقه داری یک الماس 24 قیراطی با تراش زمردگونه به ارزش تقریبی 7/4 میلیون دلار است. این در حالی است که نامزدی او با بازرگانی یونانی کمتر از یک سال دوام داشت.

***

 

2-تا سال 2004 میلادی رتبه نخست این لیست متعلق به دونالد ترامپ دانلد ترامپ تاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون است. دونلد این انگشتر مزین به الماس 15 قیراطی را در سال 2004 به عنوان حلقه ازدواج به ملانی نوس هدیه کرد و اعلام داشت که این انگشتر گران قیمت ترین حلقه تاریخ است.

***

 

3- ژاکلین کندی اوناسیس همسر رئیس‌جمهور مقتول آمریکا جان اف.کندی با انگشتر الماس 40 قیراطی که در سال 1996 به ارزش 6/2 میلیون دلار به حراج گذاشته شد توانست رتبه سوم گرانترین حلقه ازدواج را از آن خود کند.

***

چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس

4-مایکِل داگلاس بازیگر آمریکایی با یک انگشتر الماس 10 قیراطی از کاترین زتا جونز شهیر بریتانیایی که سابقهٔ دریافت جایزهٔ اسکار را نیز داشته‌ است درخواست ازدواج کرد. این حلقه ازدواج دارای تراش مارکیز و به ارزش در حدود 2 میلیون دلار تخمین زده شد.

***

 

5-تام کروز هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی در مراسم ازدواجش با کیت هلمز  دیگر بازیگر امریکایی تمامی احساس و علاقه خود را با هدیه کردن حلقه الماس بی نظیری، دارای تراش بیضی سبک ادواردین به او نشان داد. این حلقه به ارزش 5/1 میلیون دلار تخمین زده شده است.

***

چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس

6-وقتی بحث پیشنهاد ازدواج به جنیفر لوپز یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان مطرح می شود، چطور بن افلک هنرپیشه،فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی می تواند خسیس باشد. هنگامی که افلک با صرف 2/1 میلیون دلار برای خرید حلقه نامزدی به جنیفر لوپز به تیتری خبر ساز تبدیل شد رتبه 6 این لیست را از آن خود کرد. این انگشتر بی نظیر مزین به الماس صورتی 1/6 قیراطی هری وینستن بود.این دو از هم جدا شدند.

***

چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس

7-پرنس چارلز پسر ارشد ملکه الیزابت در برابر کامیلا پارکر زانو زد و از او تقاضای ازدواج کرد، انگشتری الماس با تراش مربع شکل در مقابل او نگه داشت که ارزش آن 1 میلیون دلار تخمین زده شد.

***

چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس

8-چارلی شین بازیگر آمریکایی پیش از مراسم ازدواج، حلقه ای مزین به الماس با تراش ردیان به ارزش 550 هزار دلار را به انگشت بروک مولر کرد.

***

9-هنگامی که تونی پارکر از معروفترین بازیکنان ان بی ای و تیم ملی بسکتبال فرانسه تتصمیم گرفت از اوا لونگوریا یکی از بازیگران هالیوودی تقاضای ازدواج کند از ژان دوست، جواهر ساز معروف درخواست کرد انگشتری با تراش زمرد به ارزش 500 هزار دلار را برای او بسازد تا او نیز اینگونه عشق و علاقه خود را به همسر خود ابراز کند.این دو پس از 4 سال از یکدیگر جدا شدند.

***

چه کسانی گرانترین حلقه های ازدواج را درجهان دارند؟ + عکس

 10-آخرین نفر لیست ما بن افلک است که ثابت کرد وقتی صحبت از عشق علاقه به میان می آید او آدم دست و دلبازی است و با حلقه ازدواجی به قیمت 500 هزار دلار قلب جنیفر گارنر را تسخیر کرد .

با نگاه به زندگی این افراد میتوان دریافت که میزان سنجش عشق و علاقه انسانها به هم رقم بالای حلقه ازدواج و مواردی از این دست نیست چون بیشتر همین ازدواج ها با صرف هزینه های اینچنینی پایان خوشی نداشته و به جدایی ختم شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو