هرداری تهران برای چندمین
تاريخ : جمعه 24 آبان 1392برچسب:, | 16:52 | نویسنده : k.b
شهرداری تهران برای چندمین بار از تهرانی های مقیم فیس تقاضا کرد اینقدر تو پروفایلشون ننویسن نیاوران... :| :| به خدا نیاوران دیگه جا نداره :))))
_____________

من با اونی که عکس بچه میزاره می نویسه: "یواش لایک بزنید، نی نی خوابه" کاری ندارم، اونو خدا زده ، مشکل من با اون ده هزار نفریه که یواش لایک زدن !!

_____--------


برادران بینهایت از زحماتتان متشکریم!
چون به هردختری میگیم بریم بیرون یه دوری بزنیم…
میگه نه, میام خونتون.

_______________
 

مثل اینکه نیمه ی گمشده من اینقدر گوگولی مگولیه که همش موش میخورتش کصافطو هی گم و گور میشه

_______________

عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده ، به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :
حالا طرف یه شکری خورد !
ببخشید میون کلامتون شکر !
آیا معنی شکر در دو جمله یکی است ؟
آیا با گفتن جمله دوم به ما توهین میشه ؟

___________________

یه سوال از دخدرا داشتم
:-?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد ؟؟

ینی خدایی در توانتون نیس ؟؟

میشه یکی به من توضیح بده !

________________

گوشه سمت چپ اتاق من . . . البته اگه ریا نشه :D

________________

یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن
خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه!والا !{-21-}
 _________

غصه زیاد بخورید، حرص بخورید، خلاصه هرکاری تونستید بکنید زودتر پیرشید

خانه سالمندان هنوز مخطلته!!!{-11-}

____________

 

خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی
حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چاقو